BODRUM BELEDİYE BAŞKANI

Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon, Bodrum Adliyesi’ne gidip Bodrum İlçe Seçim Kurulu Başkanı Mehmet Güner’den mazbatasını alarak 2. dönem çalışmalarına başladı.

Başkan Mehmet Kocadon mazbata töreninde yaptığı konuşmada şunları söyledi; Bodrum İlçe Seçim Kurulu Üyelerimize ve değerli hakimimize teşekkür etmek istiyorum. 4 defadır üst üste başkan seçiliyorum. Bodrum’da 1987 yılından sonra iki dönem seçilmiş ilk başkanım.Bugüne kadar hiç böyle bir törenle mazbata almadım. Bu ilk defa oluyor. Bunu gerçekleştiren İlçe Seçim Kurulu’na huzurlarınızda teşekkür ediyorum.

Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon’un mazbatasını almasından Bodrum Belediye Meclisi’nin yeni üyeleri de mazbatalarını aldılar resmen Bodrum Belediye Meclisi Üyeleri oldular.

Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon ve Bodrum Belediye Meclisi üyeleri Bodrum Adliyesi’nden Cumhuriyet Halk Partisi Bodrum İlçe Başkanlığı’na geçti. Başkan Mehmet Kocadon burada düzenlenen basın toplantısında ise şunları söyledi; Değerli basın mensupları, değerli Bodrum Halkı ve Atatürk ilkelerine gönülden bağlı Cumhuriyet Halk Partili kardeşlerim,hepiniz hoş geldiniz. Bodrum’da bir seçim atmosferi yaşadık. Burada güzel olan şey hiçbir kötü olay olmadan bugünlere geldik ve mazbatamızı aldık. Bu, Bodrum halkının ne kadar medeni olduğunun bir göstergesidir. Keşke bütün Türkiye’de seçimler böyle olabilseydi. Bodrum’un Türkiye’ye umut ve ışık olacağını söylemiştik, zaten bunun da göstergesi çıkan oylardan bellidir. Gönül isterdi ki daha fazla oy alalım. Ama şimdilik böyle. Çalışmalarımızla bu oyları artırmak bizim görevimiz. Bu, bir ekip, inanmak ve mücadele etmek işidir. Eğer inanmadan mücadele ederseniz bu işler sadece laf olsun diye olur. Ama inanarak mücadele ederseniz, bir takım ruhu oluşturursanız bu başarıları her zaman elde edersiniz. Siyasete gönül veren bütün arkadaşlarıma şunu söylüyorum “Lütfen yapacağız mücadeleyi inanarak yapın. Liderinize inanın ve onlara güvenin. Başta Kadın Kollarımıza, Gençlik Kollarımıza, Yönetim Kurulumuza ve Başkanına, seçim ofisinde çalışan hem proje hem de seçim komisyonundaki arkadaşlarıma, benimle beraber 24 saat koşan Meclis Üyesi arkadaşlarıma ve gönüllülere teşekkür ediyorum. Hedefimiz Türkiye Cumhuriyeti’nin iktidarı olmaktır.Kendi içimizde güç sağlamak, birbirinin üstüne çıkmak iktidar değildir. Onun için de 18 yaşını doldurmuş herkesi partimize kayıt edin. Biz etmezsek birileri eder,bizim dokunamadıklarımıza başkaları dokunur. Lütfen partimizde üye her arkadaşımız bir arkadaşını partimize getirsin.

Daha sonra Bodrum Belediyesi’ne geçen Başkan Mehmet Kocadon kapıda çiçeklerle karşılandı. Çiçek ve bayraklarla süslenen Bodrum Belediyesi önünde toplanan Bodrumlulara verdikleri destekten dolayı teşekkür eden Başkan Mehmet Kocadon şunları söyledi; Değerli Yarımadamızın güzel insanları. Bodrum bir defa daha ne kadar aydınlık ve medeni olduğunu seçimdeki katılım payı ile göstermiştir. Bu da bizi gerçekten çok mutlu etmiştir. Ve Bodrum Halkı tercihini bizlerden yana kullanmıştır.Bir de şunu söylemem istiyorum, Bodrum Yarımadasında bütün siyasi partilerin başkanları, yönetim kurulu üyeleri, kadın ve gençlik kollarıyla, gönül verenleriyle örnek teşkil edecek tek bir mücadele sergilendi. Bunun bütün Türkiye’ye örnek olmasını istiyoruz. Seçimler hep böyle bayram, karnaval havasında olsun. Önemli olan medeni bir cesaret göstererek seçimlere hizmet aşkıyla katılabilmekti. Seçimin galibi ve mağlubu olamaz. Centilmence yarışa girmiş bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Özelikle zor günümde Bodrum Yarımadası Halkının bana verdiği desteğe çok teşekkür ediyorum. Bunu 2012 göstermiştiniz şimdi bir de 2014 gösterdiniz.Ve bir de zor günümde yanımda olan eşime de çok teşekkür ediyorum.Bodrum Belediye Başkanı olarak tüm Yarımada Halkına çok teşekkür ediyorum. Bu sonuçlar, Bodrum’da Mehmet Kocadon’u hep birlik beraberlik içinde olduğunun bir göstergesi oluyor. Artık bize de çalışıp hizmet yapmak düşer.Seçilen bütün arkadaşlarımla beraber gece-gündüz çalışmanın sözünü veriyoruz. Elimizden geldiğince yarımadanın her yerine güzellikler katmak istiyoruz. Önümüzde turizm sezonunun başlaması için 1 aylık bir süre var. İlk hizmetlerimizi Turgutreis’ten başlatarak Bodrum’a doğru geleceğiz. Bir turist artık Turgutreis’te, Yalıkavak’ta, Gündoğan’da veya Mumcular’da bir yanlışlık gördüğü zaman, bu artık Bodrum’un sorunu oluyor. Halkımızla, personelimizle, Meclis Üyelerimle bu sorunları ortadan kaldıracağız. Bugün Bodrum Belediyesi’ni 1,5 – 2 aydır yöneten Halit Özkaplan Başkanımdan ve Kemal Orman Başkanımdan devralıyorum. Kendilerinden Allah razı olsun. Sonra Yarımadaya hızlı bir şekilde hizmet götürebilmek için Konacık, Bitez ve Ortakent belediyelerini ziyaret edip o binaları da teslim alacağız. Biz perdenin ön yüzündeyiz, bir de bizim gizli kahramanlarımız var. Bunlardan bir tanesi Yarımada Belediyelerimizde çalışan personellerimiz.Hiçbir Yarımada Halkım bir tereddüt yaşamasın, sadece tabelalar inecek yerine “Bodrum Belediyesi Ek Hizmet Binası” olarak tabela asılacak. Arkadaşlarımız hizmet etmeye devam edecek. Herkes rahat olsun, hiç kimseyle kavgamız, gürültümüz olmadı. Bütün personele sahip çıkabildiğim kadar sahip çıkacağım. Çünkü onlar bunu hak ediyorlar. Hepinizi çok teşekkür ediyorum.

Bodrum Belediyesi Başkan Vekili Halit Özkaplan da mühür teslim töreninde bir konuşma yaparak “Geçen dönem Sayın Başkanımla görev yaptım, çok mutluyum. Bodrum Yarımadası, Başkanıma görevi verdi ben de Bodrum Yarımadası adına Başkanlık Mührünü kendisine takdim ediyorum.” dedi ve mührü Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon’a teslim etti.

Daha sonra törene katılan tüm Bodrumlular Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon’u, önünde uzun kuyruklar oluşturdukları Başkanlık Makamında tebrik ederek başarılar dilediler.

Bir Cevap Yazın

